Welkom op de website van Unifiedpost Group! Wij en derden gebruiken cookies op onze websites. We gebruiken ze om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en onze marketingactiviteiten te ondersteunen. Je kan meer lezen over onze cookies en je voorkeuren wijzigen door te klikken op 'Mijn instellingen wijzigen'. Door op 'Accepteer alle cookies' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons Privacy cookiebeleid.
Inkoopfacturen

Onboarden van leveranciers

Bij Unifiedpost begrijpen we het belang van efficiënt inkoopfactuurbeheer. Daarom bieden we uitgebreide supplier onboarding diensten aan om uw facturatieproces te optimaliseren. Op deze pagina bekijken we de belangrijkste onderdelen van onze supplier onboarding oplossing en hoe deze jouw organisatie kan helpen.

Neem contact op
Inkoopfacturen - vrouw die een hand schudt
Gestroomlijnd factuurproces

Leveranciersonboarding vergemakkelijkt de overstap naar elektronische facturatie, stroomlijnt het proces, vermindert fouten, versnelt de levering en verhoogt de efficiëntie.

Kostenbesparingen

De onboarding van leveranciers digitaliseert de facturering, waardoor de kosten voor papieren facturen (bijv. afdrukken, portokosten, verwerking) dalen en handmatig werk tot een minimum wordt beperkt.

Verbeterde nauwkeurigheid en naleving

De onboarding van leveranciers zorgt voor gestandaardiseerde factureringsprocedures, verbetert de nauwkeurigheid van gegevens, vermindert fouten, zorgt voor naleving van regelgeving en minimaliseert vertragingen of geschillen over betalingen.

Versterkte relaties met leveranciers

Supplier onboarding verbetert de relaties met leveranciers door middel van effectieve communicatie, samenwerking en ondersteuning. Dit resulteert in snellere betalingen en een collaboratieve bedrijfsomgeving.

Ontdek

Soepele overstap naar e-facturatie met
onze onboardingservice voor leveranciers

Onze onboarding service voor leveranciers richt zich op het opleiden, informeren en ondersteunen van uw leveranciers bij de overgang naar e-facturatie. Door samen te werken met uw leveranciers vergemakkelijken we de overstap naar elektronische facturen en zorgen we voor een naadloze integratie in uw systeem. We houden rekening met factoren zoals bestaande factureringskanalen en voorkeuren van leveranciers om het onboardingproces zo moeiteloos mogelijk te laten verlopen.

Meer informatie

Hoe werkt het?

Ons onboardingproces voor leveranciers is eenvoudig en efficiënt en zorgt voor een naadloze overgang naar elektronische facturatie.

Optimaliseer je inkoopfactuurproces

Klaar om uw inkoopfactuurproces te optimaliseren via onboarding van leveranciers? Neem vandaag nog contact met ons op voor een afspraak en ontdek hoe onze oplossing jouw organisatie kan helpen.

Neem contact op
Deze oplossing maakt deel uit van ons Collect propositie

Collect

Met Collect kunnen bedrijven hun volledige Procure-to-Pay-proces naadloos beheren, inclusief het ontvangen van facturen van eender welke channel. Door 'Facturen ontvangen van elke channel' te integreren in Collect kunnen bedrijven een uniforme en gestroomlijnde aanpak van factuurbeheer ervaren. Profiteer van geavanceerde automatisering, nauwkeurige gegevensverwerking en gecentraliseerde financiële controle, allemaal binnen het krachtige kader van onze Collect oplossing.

Meer informatie
Oplossingen

Ontdek onze andere oplossingen voor inkoopfacturen

Vertel ons wat uw bedrijf nodig heeft en wij vinden de perfecte oplossing

Neem contact op